Alte întrebari:

  1. Cum pot accesa biblioteca de documentare de la National Geographic?

    Web browser: Din portalul Live TV, meniul “Biblioteca”, “Biblioteca filme”, Catalog National Geographic
    iOS: În aplicația Focus Sat, secțiunea “onDemand”, Catalog National Geographic
    Android: În aplicația Focus Sat, sectiunea “onDemand”, Catalog National Geographic
    Samsung TV: În aplicația Focus Sat, meniul :Biblioteca”, “onDemand”, Catalog National Geographic.

  2. Funcții nelineare ale aplicației

    Repornire (Restart)
    Pornește un program care rulează din EPG și accesează „Repornire” pentru a viziona programul de la început.

    Revizionare (Replay)
    Din tab-ul / pagina „Revizionare” ai posibilitatea să vizionezi programele care s-au încheiat deja. Poți reviziona programele care au fost difuzate în ultimele 7 zile.

  3. Ghid Chromecast si Apple TV

    Chromecast (Google)

    Cu un dispozitiv (dongle) de streaming Google Chromecast conectat la televizor, aplicația poate fi transmisă de pe telefonul mobil sau tabletă pe televizior. Aplicația va detecta dispozitivul Chromecast în rețeaua wi-fi și va apărea o iconiță de streaming în colțul din dreapta sus.

    Dacă butonul de distribuire nu este vizibil, te rugăm să verifici dacă dispozitivul de pe care transmiți și dispozitivul Chromecast se află în aceeași rețea wi-fi.
    Dacă acest pas nu funcționează, te rugăm să deconectezi dispozitivul Chromecast de la sursa de alimentare, să ieși din aplicația TV și să încerci din nou.

    Observații suplimentare:
    - Aplicația TV fuctioneaza doar pe versiunile Chromecast 3.0, Chromecast Ultra, Chromecast with Google TV.
    - Funcționează în țările din Uniunea Europeană
    - Fast Forward și Rewind funcționează doar dacă emițătorul permite acest lucru

    AirPlay (Apple)


    Poți face streaming al conținutului aplicației TV în Airplay.
    (Te rugăm însă să ai în vedere că aplicația nu poate fi instalată pe Apple TV în sine).

    Deschide stream-ul și vizualizează-l pe ecran întreg. Trebuie să apară logo-ul de mai sus din stânga în partea de sus a stream-ului.

    Ocazional poate fi necesar să derulezi în jos când apeși logo-ul până când acesta vine în față.

    Există un meniu în cadrul iOS pe care te poți mișca de jos în sus pe ecranul de pornire / acasă, cu butonul „Afișaj sincron”. Dacă-l ții apăsat ți se vor afișa toate dispozitivele disponibile.

  4. Care este consumul de date pentru acest serviciu?

    Calitate slabă: în jur de 0.5 GB date/oră
    Calitate medie: 0.7 GB/oră
    Calitate bună: 1.35 GB/oră
    Calitate foarte bună: 2 GB/oră ceea ce traduce în 4.4mbps (~5) disponibili exclusiv pentru acest serviciu

AI NEVOIE DE MAI MULTE INFORMAȚII?

Pentru informații legate de serviciile Focus Sat ne poți contacta la:

Tel: 021 406 7220
Email: contact@focussat.ro

Program call center relații cu clienții:

Luni – Vineri: 08:30 – 20:30
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 18:00