Subscripție expirată |
■ Verifică dacă subscripţia este plătită. ■ Reîncarcă-ți contul. ■ În cazul în care ai reîncărcat contul şi mesajul este afişat pe ecran: oprește receptorul, lăsă-l un minut, apoi pornește-l pe canalul 2 (TVR1) până dispare mesajul. |
---|---|
Lipsă imagine Lipsă sunet Lipsă semnal Lipsa AV |
■ Verifică dacă receptorul este pornit; ■ Verifică conexiunea cablului coaxial dintre LNB și receptor; ■ Verifică nivelul volumului TV și al receptorului; ■ Verifică conexiunea dintre receptor si TV; ■ Verifică dacă antena este acoperită cu zapadă sau dacă există un obstacol în fața acesteia. |
Smartcard defect sau introdus greșit | ■ Scoate smartcard-ul din receptor şi introdu-l cu cip-ul metalic înainte, în sus sau în jos, în funcție de tipul receptorului. |
Smartcardul nu este inserat |
■ Verifică dacă smartcardul este introdus în receptor. ■ Introdu smartcard-ul în receptor cu cip-ul metalic înainte, în sus sau în jos, în funcție de tipul receptorului. |
În cazul în care mesajul apare în continuare pe ecran, sună la serviciul clienţi la telefon 021.406.72.20, apasă tasta 3 și intră în legătură cu un operator pentru a programa intervenţia unei echipe sau trimite un e-mail la adresa contact@focussat.ro |
Pentru informații legate de serviciile Focus Sat ne poți contacta la:
Tel: 021 406 7220
Email: contact@focussat.ro
Program call center relații cu clienții:
Luni – Vineri: 08:00 – 21:00
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 20:00