Mesajele de eroare și descrierea lor:

Subscripție expirată

■ Verifică dacă subscripţia este plătită.

■ Reîncarcă-ți contul.

■ În cazul în care ai reîncărcat contul şi mesajul este afişat pe ecran: oprește receptorul, lăsă-l un minut, apoi pornește-l pe canalul 2 (TVR1) până dispare mesajul.

Lipsă imagine

Lipsă sunet

Lipsă semnal

Lipsa AV

■ Verifică dacă receptorul este pornit;

■ Verifică conexiunea cablului coaxial dintre LNB și receptor;

■ Verifică nivelul volumului TV și al receptorului;

■ Verifică conexiunea dintre receptor si TV;

■ Verifică dacă antena este acoperită cu zapadă sau dacă există un obstacol în fața acesteia.

Smartcard defect sau introdus greșit ■ Scoate smartcard-ul din receptor şi introdu-l cu cip-ul metalic înainte, în sus sau în jos, în funcție de tipul receptorului.
Smartcardul nu este inserat

■ Verifică dacă smartcardul este introdus în receptor.

■ Introdu smartcard-ul în receptor cu cip-ul metalic înainte, în sus sau în jos, în funcție de tipul receptorului.

În cazul în care mesajul apare în continuare pe ecran, sună la serviciul clienţi la telefon 021.406.72.20, apasă tasta 3 și intră în legătură cu un operator pentru a programa intervenţia unei echipe sau trimite un e-mail la adresa [email protected]
Ai nevoie de ajutor?

Chatbotul nostru e aici pentru tine
doar apasă pe pictograma din dreapta jos. Dacă nu te putem ajuta imediat, te conectăm cu un agent în timpul programului.

Program call center relații cu clienții:

Luni – Vineri: 08:30 – 19:00
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 18:00

Tel: 021 406 7220
Email: [email protected]