Alte întrebari:

  1. Cum adaug în coș unul sau mai multe pachete de programe?

    Poți vedea toate pachetele de programe disponibile în pagina „Oferta TV”. În cazul în care dorești să reîncarci unul dintre pachetele de programe, îl poți adăuga in „coșul de cumpărături” apăsând butonul cu pretul din partea de jos a cartelei. Ai posibilitatea de a continua cumpărăturile sau de a finaliza comanda.

  2. Pot reîncărca mai multe pachete în aceeași comandă?

    Da. Poți adaugă în coșul de cumpărături oricâte pachete dorești. Dacă dorești să reîncarci un pachet de mai multe ori poți face acest lucru din secțiunea „Coșul meu”, adăugând sau scăzând cantitatea pachetului din butoanele + și – aflate în dreptul fiecărui pachet.

  3. Doresc să mi se emită factura pe persoana juridică. Cum procedez?

    În secțiunea „Firmele mele” vei putea adauga datele firmei pentru care doresti să fie emisă factura. Dupa ce ai adaugat in cosul de cumpărături produsele dorite si ai finalizat comanda, vei putea alege dacă facturarea se va face pe persoană fizică sau pe persoană juridică. Selectează „persoană juridică”, asigura-te ca datele sunt corecte si apasa butonul “Trimite comanda”.

  4. Cum activez pachetele de programe achiziționate?

    În secțiunea „Panou de control” din „Contul Meu” vei găsi o lista cu toate produsele achiziționate și neactivate. Poți activa pe rând fiecare pachet în parte apăsând butonul „Activează”.

  5. Cum văd care pachete sunt active și data lor de expirare?

    Poți vedea când iți expira subscripția pachetelor Focus Sat în secțiunea „Panou de comanda” din „Contul Meu”. Vei găsi o lista cu toate pachetele și starea lor (activ, inactiv), precum și data de expirare.

  6. Ce se întâmplă dacă activez un pachet de programe peste o subscripție deja activă? Pierd perioada rămasă până la expirare?

    Nu. Subscripția pachetului se va prelungi automat cu perioada reîncărcată a noului pachet activat.

  7. Am o întrebare sau o sesizare pe care vreau să o adresez echipei Focus Sat. Cum procedez?

    Dacă întrebarea sau problema ta nu își are răspunsul printre cele puse la dispoziție de către noi, poți alege să deschizi un ticket de support. Din secțiunea “Tichete suport” apasă butonul “Deschide un tichet de suport” și descrie-ne cu cât mai multe detalii problema pe care o ai. Un reprezentant Focus Sat va răspunde întrebărilor tale în cel mai scurt timp.

  8. Pot trimite întrebările mele în cazul în care nu am cont?

    Da. Poți deschide un tichet de la secțiunea „Contact” apasă butonul Deschide un ticket de suport și descrie-ne cu cât mai multe detalii problema pe care o ai.. Verifica că adresa de e-mail este corectă deoarece acolo vei primi răspunsul reprezentanților noștri.

  9. Unde pot vedea răspunsul primit la tichetul meu?

    În momentul în care unul dintre reprezentanții Focus Sat va răspunde solicitării tale vei primi un e-mail de confirmare ce va include răspunsul nostru. De asemenea, poți vedea sau răspunde tichetului din secțiunea „Tichete suport” aflată în „Contul Meu”.

AI NEVOIE DE MAI MULTE INFORMAȚII?

Pentru informații legate de serviciile Focus Sat ne poți contacta la:

Tel: 021 406 7220
Email: contact@focussat.ro

Program call center relații cu clienții:

Luni – Vineri: 08:00 – 21:00
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 20:00