Galerie video

UPC Direct TVE

Bucură-te de o experiență de neuitat

Cu Live TV urmărești programele preferate de oriunde, pe orice dispozitiv!

  • 50 de canale TV streaming live pe telefon mobil, tabletă, laptop - oriunde, oricând!
  • Personalizează lista de canale preferate, setează notificări ca să fii informat mereu când se difuzează filmele, știrile, transmisiunile sportive pe care le urmărești
  • Repornește emisiunile care se transmit în direct sau revizionează programe transmise cu până la 7 zile în urmă*
  • Descoperă aplicația de pe Smart TV
  • Dacă ești deja client, toate aceste beneficii îți stau la dispoziție gratuit
  • în plus, poți accesa aplicația de pe 3 dispozitive simultan

* anumite canale TV nu au disponibilă această funcție

Ești deja clientul nostru?

Ești client

Descărcă aplicația sau vizionează direct din browser

Nu ești client

Descoperă cum poți deveni client Focus Sat - click aici. Află ce conțin pachetele noastre și alege-le pe cele care ți se potrivesc!

Vezi pachetele

Cum funcționează

Este simplu și rapid

Primul pas

Dacă ai cont online și subscripție activă la Familia și Mozaic Plus, descărca acum aplicația gratuit.

Al doilea pas

După ce ai lansat aplicația, autentifică-te folosind seria smartcard-ului și parola de la contul online.

Al treila pas

Dacă nu ai deja cont online te rog să faci click aici pentru a-ți crea cont.

Al patrulea pas

Apoi așează-te comod și bucură-te de experiența pe care ți-o oferim!

Întrebări frecvente

  1. Ce este Live TV?

    Live TV este un serviciu suplimentar pe care îl oferim alături de serviciul de televiziune prin satelit. Scopul acestuia este de a-ți oferi o experiență completă de televiziune prin posibilitatea de a viziona programele preferate oriunde te afli, de pe dispozitive fixe sau mobile.

  2. La ce am acces cu Live TV?

    Ai acces în direct la 50 de canalele TV din pachetul Familia și extraopțiunea Mozaic Plus. De pe 25 de canale poți alege să repornești emisiunile care se transmit în direct sau să revizionezi programe transmise cu până la 7 zile în urmă. Și pe nu mai puțin de 3 dispozitive în același timp.

  3. Funcții nelineare ale aplicației

    Pornește un program care rulează din EPG și accesează „Repornire” pentru a viziona programul de la început. Din tab-ul / pagina „Revizionare” ai posibilitatea să vizionezi programele care s-au încheiat deja. Poți reviziona programele care au fost difuzate în ultimele 7 zile.

  4. Unde este disponibil Live TV?

    Serviciul poate fi urmărit în toate țările din Uniunea Europeană de pe dispozitive mobile. În funcție de zona geografică de unde este accesat pot apărea probleme de vizionare sau accesare a conținutului TV.

  5. Pe ce dispozitive pot urmări?

    Poți viziona de pe telefon mobil, tabletă, Smart TV, laptop sau calculator. Tot ce trebuie să faci este să descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play. O poți viziona de asemenea direct din browser .

  6. Sunt deja client Focus Sat, ce fac acum?

    Când ești la început și utilizezi pentru prima dată Live TV trebuie să-și creezi pe website www.focussat.ro un cont accesând link-ul Contul meu de pe homepage.

  7. Cum să te înregistrezi în aplicație și să deconectezi dispozitive

    În calitate de client Focus Sat, ai deja acces gratuit la aplicația Live TV. Poți accesa aplicația de pe PC direct din contul tău Focus Sat. Trebuie doar să introduci seria smartcardului și parola pe care o folosești pentru autentificarea în contul tău online. Pentru a accesa Focus Sat Live TV pe dispozitive mobile, descărcă aplicația, folosește seria smartcardului și parola pentru autentificare. Conectare După ce ti-ai creat cont online poți accesa direct aplicația Live TV care are link în partea dreapta sus pe homepage.

    1. Deschideți aplicația Live TV 2.Accesează meniu din partea stânga sus 3. Accesează login și introduceți datele de autentificare (seria smartcard si parola cu care te autentifici in „Contul meu”) ANULEAZĂ DISPOZITIVE (când sunt înregistrate mai mult de 3 dispozitive)
    Dacă utilizezi aplicația Live TV poți înregistra mai multe dispozitive pe același cont. Numărul maxim de dispozitive permise simultan este 3

    Prea multe dispozitive înregistrate
    În cazul în care te înregistrezi simultan cu 3 dispozitive și te conecteazi cu al patrulea dispozitiv, vei primi o notificare și opțiunea să deconecteze unul dintre dispozitivele înregistrate.

    DECONECTEAZĂ DISPOZITIVE Acest lucru este posibil de pe oricare dispozitiv Android/IOS, Smart TV sau web?

    Îți poți deconecta singur dispozitivele prin intermediul aplicației.

    1. Accesează meniul din aplicație 2. Selectează 'Setări' 3. Selectează ‘Dispozitive/Dispozitive conectate' 4. Apasa iconița cu coșul de gunoi sau butonul Sterge din dreptul dispozitivul pe care dorești să-l elimini 5. Dispozitivul este imediat șters.

  8. Asistență în utilizarea aplicației

    Găsești în continuare o listă cu pașii de bază pentru conectarea la aplicație:
    Tabletă /Telefon mobil (Android si IOS) 1. Te rugăm să verifici dacă dispozitivul este conectat la Internet. 2. În cazul în care dispozitivul este conectat, dar nu îți sunt acceptate datele de autentificare, trebuie să verifici dacă seria smartcard-ului și parola sunt cele pe care le folosești în „Contul meu” de pe www.focussat.ro 3. Dacă problema tot nu se rezolvă, te rugăm să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația, după care să încerci din nou să te autentifici. 4. ESCALADAREA PROBLEMEI: în cazul în care pașii de mai sus nu soluționează problema, te rugăm să ne contactezi pe email la contact@focussat.ro Pentru eficientizarea procesului, te rugăm sa ne transmiți următoarele informații:  a. seria smartcard-ului, b. tipul dispozitivului și versiunea de software utilizată (de exemplu: Android 4.4.4), c. mesajele de eroare care apar pe ecran, d. acțiuni pe care le-ai efectuat, însă nu au rezolvat problema, e. codul de eroare de trei cifre afișat de dispozitiv, dacă este cazul. Calculator 1. Te rugăm să verifici dacă dispozitivul este conectat la Internet. 2. În cazul în care dispozitivul este conectat, dar nu îți sunt acceptate datele de autentificare, trebuie să îți resetezi parola din „Contul meu” de pe www.focussat.ro utilizând câmpul (”Ai uitat parola”). 3. Alte variante de soluționare posibile:  a. Te rugăm să te conectezi cu alt browser, b. Repornește browser-ul, repornește calculatorul; c. Curățăți cache-ul browser-ului; d. Dezinstalează/reinstalează browser-ul.  4. ESCALADAREA PROBLEMEI: în cazul în care pașii de mai sus nu soluționează problema, te rugăm să ne contactezi pe email la contact@focussat.ro Pentru eficientizarea procesului, te rugăm sa ne transmiți următoarele informații:  f. seria smartcard-ului, e. tipul dispozitivului și versiunea de software utilizată (de exemplu: Windows 10), f. mesajele de eroare care apar pe ecran,  g. acțiuni pe care le-ai efectuat, însă nu au rezolvat problema, h. codul de eroare de trei cifre afișat de dispozitiv, dacă este cazul.

  9. Ce pachete poți alege?

    Dacă ți-ai activat subscripția pentru pachetul Familia și extraopțiunea Mozaic Plus, vei avea acces gratuit la aplicația Live TV prin care vei putea viziona cele 50 de canale care sunt în prezent disponibile din pachetul Familia și extraopțiunea Mozaic Plus.

  10. Cum pot viziona pe ecranul televizorului meu?

    Aplicația Live TV se poate viziona pe un ecran mare. Nu ai un televizor inteligent adecvat? Poți comuta programul preferat de pe un dispozitiv mobil pe un ecran mare prin Chromecast sau Apple AirPlay.

  11. Cum folosesc aplicația Smart TV?

    Dacă televizorul tău inteligent este potrivit pentru aplicația noastră Smart TV, te invităm să parcurgi următorii pași:
    1. Accează magazinul de aplicații al televizorului tău inteligent
    2. Căută Focus Sat.
    3. Instalează aplicația Focus Sat pentru Smart TV.
    4. Deschide aplicația când instalarea este completă.
    5. Pentru a adauga un Smart TV la lista de dispozitive pe care poți viziona, trebuie mai întâi să descarci aplicația pe un dispozitiv mobil și să te autentifici.
    6. Cu aplicația deschisă pe dispozitivul mobil, din meniu Setări va trebui să scanezi codul QR care apare pe ecranul televizorului.

  12. Ghid Chromecast si Apple TV

    Chromecast Cu un dispozitiv (dongle) de streaming Google Chromecast conectat la televizor, aplicația poate fi transmisă de pe telefonul mobil sau tabletă pe televizior. Aplicația va detecta dispozitivul Chromecast în rețeaua wi-fi și va apărea o iconiță de streaming în colțul din dreapta sus.

    Dacă butonul de distribuire nu este vizibil, te rugăm să verifici dacă dispozitivul de pe care transmiți și dispozitivul Chromecast se află în aceeași rețea wi-fi.
    Dacă acest pas nu funcționează, te rugăm să deconectezi dispozitivul Chromecast de la sursa de alimentare, să ieși din aplicația TV și să încerci din nou.
    Observații suplimentare:

    - Aplicația TV fuctioneaza până la protocolul Chromecast 3.0 inclusiv. - Funcționează în țările din Uniunea Europeană - Fast Forward și Rewind funcționează doar dacă emițătorul permite acest lucru AirPlay (Apple)

    Poți face streaming al conținutului aplicației TV în Airplay.

    (Te rugăm însă să ai în vedere că aplicația nu poate fi instalată pe Apple TV în sine).

    Deschide stream-ul și vizualizează-l pe ecran întreg. Trebuie să apară logo-ul de mai sus din stânga în partea de sus a stream-ului.

    Ocazional poate fi necesar să derulezi în jos când apeși logo-ul până când acesta vine în față.

    Există un meniu în cadrul iOS pe care te poți mișca de jos în sus pe ecranul de pornire / acasă, cu butonul „Afișaj sincron”. Dacă-l ții apăsat ți se vor afișa toate dispozitivele disponibile.

  13. Care este consumul de date pentru acest serviciu?

    Calitate slabă: în jur de 0.5 GB date/oră
    Calitate medie: 0.7 GB/oră
    Calitate bună: 1.35 GB/oră
    Calitate foarte bună: 2 GB/oră ceea ce traduce în 4.4mbps (~5) disponibili exclusiv pentru acest serviciu

  14. Cerințe de sistem

    Windows & MacOS Web app
    Sunt compatibile următoarele browsere:

    ■ Windows: IE / Edge, Chrome, Firefox ■ MacOS: Safari
    Aplicația pentru Smart TV
    ■ Samsung: Televizoare cu Tizen OS din 2015 sau mai nou. ■ LG: webOS 3.0 și mai nou ■ Geoblocare: Canalele aplicației Live TV pot fi vizionate pe teritoriul țării unde clientul și-a activat serviciul de televiune prin satelit. Serviciile interactive pot fi utilizate în țările din Uniunea Europeană
    Aplicația pentru Android
    ■ Versiunea minimă Android: 4.4 ■ Aplicația funcționează si cu Google Chromecast ■ Geoblocare: pentru utilizare în țările din Uniunea Europeană
    iOS App
    ■ Versiunea minimă iOS: 10 (plus suport pentru iPhone X / iPad Pro). De la actualizarea 5.2.3 aplicația funcționează pe dispozitive cu versiunea iOS 9.X și va continua să funcționeze astfel o perioadă de timp. Se va asigura suport pentru dispozitive cu o versiune iOS de la 10.X ■ Aplicația poate rula pe Chromecast și Apple Airplay ■ Geoblocare: pentru utilizare în țările din Uniunea Europeană
    Chromecast 
    ■ Suport: până la și incluzând protocolul Chromecast 3.0 ■ Geoblocare: pentru utilizare în țările din Uniunea Europeană
    Windows Phone: aplicația nu este compatibilă

  15. Coduri de eroare

    Accesează acest link Coduri de eroare