Găsești în continuare o listă cu pașii de bază pentru conectarea la aplicație:

Tabletă /Telefon mobil (Android si IOS)

1. Te rugăm să verifici dacă dispozitivul este conectat la Internet.
2. În cazul în care dispozitivul este conectat, dar nu îți sunt acceptate datele de autentificare, trebuie să verifici dacă seria smartcard-ului și parola sunt cele pe care le folosești în „Contul meu” de pe www.focussat.ro
3. Dacă problema tot nu se rezolvă, te rugăm să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația, după care să încerci din nou să te autentifici.
4. ESCALADAREA PROBLEMEI: în cazul în care pașii de mai sus nu soluționează problema, te rugăm să ne contactezi pe email la contact@focussat.ro Pentru eficientizarea procesului, te rugăm sa ne transmiți următoarele informații:
     a. seria smartcard-ului;
     b. tipul dispozitivului și versiunea de software utilizată (de exemplu: Windows 10);
     c. mesajele de eroare care apar pe ecran;
     d. acțiuni pe care le-ai efectuat, însă nu au rezolvat problema;
     e. codul de eroare de trei cifre afișat de dispozitiv, dacă este cazul.

Calculator

1. Te rugăm să verifici dacă dispozitivul este conectat la Internet.
2. În cazul în care dispozitivul este conectat, dar nu îți sunt acceptate datele de autentificare, trebuie să îți resetezi parola din „Contul meu” de pe www.focussat.ro utilizând câmpul ”Ai uitat parola”.
3. Alte variante de soluționare posibile:
     a. Te rugăm să te conectezi cu alt browser;
     b. Repornește browser-ul, repornește calculatorul;
     c. Curăță cache-ul browser-ului;
     d. Dezinstalează/reinstalează browser-ul.
4. ESCALADAREA PROBLEMEI: în cazul în care pașii de mai sus nu soluționează problema, te rugăm să ne contactezi pe email la contact@focussat.ro Pentru eficientizarea procesului, te rugăm sa ne transmiți următoarele informații:
     a. seria smartcard-ului;
     b. tipul dispozitivului și versiunea de software utilizată (de exemplu: Windows 10);
     c. mesajele de eroare care apar pe ecran;
     d. acțiuni pe care le-ai efectuat, însă nu au rezolvat problema;
     f. codul de eroare de trei cifre afișat de dispozitiv, dacă este cazul.

AI NEVOIE DE MAI MULTE INFORMAȚII?

Pentru informații legate de serviciile Focus Sat ne poți contacta la:

Tel: 021 406 7220
Email: contact@focussat.ro

Program call center relații cu clienții:

Luni – Vineri: 08:30 – 20:30
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 18:00